Ogłoszenie o zamówieniu
- ZAMAWIAJĄCY
Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A,
ul. Wyszyńskiego 11
99-300 Kutno
tel. 24 355 74 50
arrk@kutno.net.pl - TYTUŁ PROJEKTU
„Opracowanie i pilotaż nowych usług dla przedsiębiorstw we wczesnej fazie rozwoju oraz usługi coworkingu w inkubatorze przedsiębiorczości w Kutnie”. - NAZWA OSI PRIORYTETOWEJ, DZIAŁANIA I PODDZIAŁANIA W RAMACH KTÓREGO REALIZOWANY JEST PROJEKT ORAZ NUMER KONKURSU
Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka,
Działanie II.1: Otoczenie biznesu
Poddziałanie II.1.2: Profesjonalizacja usług biznesowych,
Numer konkursu: RPLD.02.01.02-IP.02-10-007/16 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Wspólny Słownik Zamówień – Kody CPV:
39100000-3 – Meble
31521100-5 – Lampy na biurko - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Biurko z osłoną – ilość 8 sztuk – dostawa i montaż
Wymiary min. blatu 110×60 cm; blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 36 mm; kolor laminatu: typu klon jutland (wzornik – Kronospan 9365 PR); krawędzie zabezpieczone obrzeżem PCV w kolorze blatu; konstrukcja na stelażu prostokątnym z profilu 60×30; malowanie proszkowe na kolor chrom lub chromowane; wysokość stelaża min. 72 cm; osłony o wysokości min. 35 cm i długości odpowiadającej szerokości oferowanego biurka; zamontowane w sposób pozwalający na prosty demontaż i montaż; montowane na wspornikach z profili metalowych; malowanie proszkowe na kolor chrom lub chromowane; kontener mobilny z blatem na kółkach z dwoma szufladami na prowadnicach z cichym domykaniem; zamykanie na klucz w systemie centralnego zamka; minimalne wymiary kontenera (wysokość/szerokość/głębokość): 55 cm/45 cm/55 cm,Obrotowe krzesło biurowe – ilość 8 sztuk – dostawa
Krzesło tapicerowane skórą licową w kolorze kremowym; płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego w przedziale min. 100 mm; pięcioramienna podstawa jezdna wykonana ze stali chromowanej; miękkie podłokietniki tapicerowane materiałem i kolorem wybranym dla całego fotela; wszystkie elementy metalowe fotela chromowane, maksymalne obciążenie min. 120 kg; fotel o parametrach odpowiadających fotelowi, jak np. typu Nadir Steel.Stół konferencyjny – ilość 1 komplet – dostawa
Stół konferencyjny o konstrukcji systemowej składający się z minimum 6 modułów o wymiarach min. blatu 150×75 cm (każdy moduł); blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości min. 36 mm; kolor laminatu: typu dzika grusza (wzornik – Kronospan 1792 ES); krawędzie zabezpieczone obrzeżem PCV w kolorze blatu; konstrukcja na stelażu prostokątnym z profilu 60×30; malowanie proszkowe na kolor chrom lub chromowane; wysokość stelaża min. 72 cmKrzesło konferencyjne – ilość 10 sztuk – dostawa
Oparcie i siedzisko tapicerowane skóra licowaną w kolorze kremowym; stelaż krzesła wykonany ze stali chromowanej; podłokietniki wykończone drewnem barwionym w kolorze zbliżonym do obicia tapicerskiego; możliwość sztaplowania krzeseł; wymiary min.: wysokość – 87 cm, szerokość – 60 cm; głębokość – 55 cm, wysokość do siedziska – 46 cm, wysokość podłokietnika od siedziska – 20 cm; krzesło o parametrach odpowiadających krzesłu, jak np. typu Samba.Pufy – ilość 10 sztuk – dostawa
Tapicerowana ekoskórą w kolorze ecrue; wypełnienie granulatem EPS (kulki styropianowe); podwójny zamek oraz dodatkowe zapięcie rzepowe; wymiary minimalne: wysokość – 120 cm, długość – 90 cm, szerokość – 80 cm; pufy o parametrach i charakterystyce odpowiadających pufom, jak np. typu Sako XXXL.Kanapa tapicerowana – ilość 4 sztuki – dostawa
Wymiary minimalne: szerokość – 180 cm, głębokość – 88 cm, wysokość – 66 cm, głębokość siedziska – 54 cm, wysokość siedziska – 43 cm; zdejmowane pokrycie; rama: sklejka, wodoodporna płyta wiórowa, płyta pilśniowa, lite drewno; materiał obiciowy: watolina z włókien poliestrowych; kolor obicia: ciemno szary; wypełnienie: pianka poliuretanowa 30 kg/m3; nogi: stal z epoksydową/poliestrową powłoką proszkową; kanapa o parametrach odpowiadających kanapie, jak np. typu KLIPPAN.Lampka biurkowa – ilość 8 sztuk – dostawa
Materiał wykonania: stal chromowana lub biała; źródło światła – diody LED SMD min. 27 szt.; regulacja jasności świecenia; możliwość zmiany barwy światła w zakresie od 2500 do 6600K; wbudowane gniazdo USB do ładowania urządzeń mobilnych
- Wspólny Słownik Zamówień – Kody CPV:
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od podpisania umowy do 25.06.2017 roku
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, 99-300 Kutno, ul. Wyszyńskiego 11 - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Dokument potwierdzający: Oświadczenie wg. Załącznika nr 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie sią powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Dokument potwierdzający: Oświadczenie wg. Załącznika nr 3
- Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- KRYTERIA OCENY OFERTY
Kryteria wyboru i znaczenie dla każdej oferty jest takie same
Każda oferta Wykonawcy spełniającego wymagane warunki, nie podlegająca odrzuceniu, zostanie oceniona pod względem kryterium tj.:
Cena (całkowita cena brutto) – znaczenie kryterium – 100%
Kryterium „Cena” – waga 100% – liczba punktów, które można uzyskać w przedmiotowym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C = (Cenamin / Cenaoferty) x 100, gdzie
C – oznacza punkty za cenę brutto za realizację zamówienia,
Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację poszczególnych części przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podana w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1.
Ocena ofert
Podstawą wyboru oferty będzie ustalona wartość punktowa każdej oferty.
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę. - TERMIN, MIEJSCE ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres mailowy: arrk@kutno.net.pl lub w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
- Oferty należy przesyłać zgodnie z wzorem oferty (załącznik nr 1)
- Termin składania ofert upływa w dniu 14.06.2017 r. o godz. 16.00
- Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyn.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- Prawidłowo wypełniona oferta składa się z:
- zawierać cenę netto oraz brutto (w PLN);
- zawierać termin realizacji zamówienia – w przypadku podania przedziału czasowego przy ocenie oferty pod uwagę będzie brany maks. czas realizacji;
- posiadać datę wystawienia;
- zawierać pełną nazwę Oferenta, adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, adres e-mail;
- Wypełnionych załączników nr 1-3,
- DODATKOWE INFORMACJE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Dodatkowych informacji udzielą:
- Mariola Grodnicka (pytania merytoryczne) email: m.grodnicka@arrk.pl
- Danuta Filipiak (pytania formalne) email: d.filipiak@kutno.net.pl oraz
- W przypadku wątpliwości związanych z zawartością oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty. W takiej sytuacji Oferent zobowiązany jest do jednokrotnego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zgłoszenia wątpliwości przez Zamawiającego. W sytuacji niezłożenia wyjaśnień lub nieuzupełnienia oferty w wymaganej formie lub terminie lub w sytuacji niewyczerpującego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę.
- WARUNKI ISTOTNYCH ZMIANY UMOWY
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie zawartej z Wykonawcą (np. ceny i terminu wykonania), który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany postanowień umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą.
- ustawowej zmiany stawki podatku VAT – Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stalą;
- zmian powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- Wykonawca może żądać przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem przyczyn zależnych od Zamawiającego lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie zawartej z Wykonawcą (np. ceny i terminu wykonania), który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany postanowień umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
Załączniki: