Ogłoszenie o zamówieniu
- ZAMAWIAJĄCY
Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A,
Wyszyńskiego 11
99-300 Kutno
tel. 24 355 74 50
arrk@kutno.net.pl - TYTUŁ PROJEKTU
„Opracowanie i pilotaż nowych usług dla przedsiębiorstw we wczesnej fazie rozwoju oraz usługi coworkingu w inkubatorze przedsiębiorczości w Kutnie”. - NAZWA OSI PRIORYTETOWEJ, DZIAŁANIA I PODDZIAŁANIA W RAMACH KTÓREGO REALIZOWANY JEST PROJEKT ORAZ NUMER KONKURSU
Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka,
Działanie II.1: Otoczenie biznesu
Poddziałanie II.1.2: Profesjonalizacja usług biznesowych,
Numer konkursu: RPLD.02.01.02-IP.02-10-007/16 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Wspólny Słownik Zamówień – Kody CPV:
30213100-6 – Komputery przenośne
48624000-8 – Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
38650000-6 – Sprzęt fotograficzny
32324600-6 – Telewizory cyfrowe
38651600-9 – Kamery cyfrowe
30195200-4 – Tablice do planowania lub akcesoria
38652100-1 – Projektory - Zamówienie realizowane będzie w 9 częściach z których każda stanowi osobny przedmiot zamówienia, Wykonawca może składać ofertę na jedną, kilka wybranych lub wszystkie części.
Część I – Komputery przenośne wraz z oprogramowaniem Windows
Część II – Oprogramowanie MS Office
Część III – Aparat cyfrowy
Część IV – Telewizor do wideokonferencji
Część V – Kamera do wideokonferencji
Część VI – Flipchart
Część VII – Tablica interaktywna
Część VIII – Projektor multimedialny
Część IX – Kopiarka wielofunkcyjna - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Część I – Komputery przenośne wraz z oprogramowaniem Windows – ilość 8 sztuk – dostawa
Przekątna ekranu min. 15,6 cali; rozdzielczość min. 1920×1080 pikseli; procesor min. Intel Core i7 z min. 2 rdzeniami lub więcej; pamięć RAM mim. 4GB; HDD min. 500GB; karta graficzna dedykowana min. 2GB pamięci z min. 1 złączem HDMI oraz 1 VGA; interfejsy: bluetooth, LAN, WiFi b/g/n, min. 2xUSB 3.0, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera min. 1Mpix, czynkin kart; zasilacz sieciowy; oprogramowanie systemowe min. Windows 10 PL Home (64-bit); program antywirusowy z licencją na min. 3 lata; mysz bezprzewodowa; torba ochronna rozmiar min. 15,6 cali odpowiednio do rozmiaru komputera z dodatkową kieszenią z przodu, gwarancja min. 24 miesiące.
Część II – Licencje Microsoft Office – ilość 8 sztuk – dostawa
pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office 2016 PL; zawartość min.: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook; wersja oprogramowania BOX.Część III – Aparat cyfrowy – ilość 1 sztuka – dostawa
Matryca min. 16 Mpix; zoom optyczny: min. 80x; stabilizacja obrazu: optyczna, prędkość migawki: od 1/4000 do 15 s (przy czułości ISO 100); obsługiwane rodzaje pamięci zewnętrznej: SDHC, SD, SDXC; pamięć: min. 64GB; nagrywanie filmów z dźwiękiem w jakości min. FullHD; interfejsy: USB, wyjście wideo, mini jack, mini HDMI; zasilanie: dedykowany akumulator; dopasowana torba zabezpieczająca do oferowanego modelu; gwarancja min. 24 miesiące.Część IV – Telewizor do wideokonferencji – ilość 1 sztuka – dostawa
Przekątna ekranu: min. 42 cale; rozdzielczość: FullHD 1080i; technologia: LCD – LED; interfejs: WiFi, min. 2xHDMI, min. 1xUSB; gwarancja min. 24 miesiące.Część V – Kamera do wideokonferencji – ilość 1 sztuka – dostawa
Rozdzielczość: min. 4K; zoom optyczny: min. 20x; zoom cyfrowy: min. 250x; interfejs: USB, WiFi, HDMI; nośniki danych: microSD, microSDHC, microSDXC, Memory Stick; pamięć: min. 64GB; system nagrywania dźwięku: Dolby Digital 5.1; statyw do ustawienia kamery z szyna montażową; torba ochronna dedykowana do oferowanego modelu; gwarancja min. 24 miesiące.Część VI – Flipchart – ilość 3 sztuki – dostawa
Format bloku papieru min. 65×100 cm; półka na przybory; uchwyt do przytrzymywania papieru; regulacja wysokości.Część VII – Tablica interaktywna – ilość 1 sztuka – dostawa
Przekątna powierzchni roboczej min. 90 cali; format 16:10; powierzchnia ceramiczna, matowa, magnetyczna o wysokiej odporności na zarysowania i uszkodzenia mechaniczne; technologia elektromagneryczna, optyczna, na podczerwień; montaż w miejscu wskazanym przez zamawiającego; gwarancja min. 24 miesiące.Część VIII – Projektor multimedialny – ilość 1 sztuka – dostawa
Rozdzielczość min. 1920×1080 pikseli; kontrast min. 10000:1; czas pracy lampy min. 5000 godzin; interfejs: min. 2xHDMI, 1xRS232, 1xComposite, 1xS-Video, 1xminiJack; wbudowany głośnik; gwarancja min. 24 miesiące.Część IX – Kopiarka wielofunkcyjna – ilość 1 sztuka – dostawa
Prędkość drukowania i kopiowania w kolorze min. 35 stron/min – A4 oraz 18 stron/min – A3; uchylny kolorowy panel dotykowy min. 9 cali; rozdzielczość kopiowania i skanowania dokumentów w kolorze min. 600×600 dpi; zoom 25-400% co 1%; twardy dysk z szyfrowaniem (bez zwalniania szybkości kopiowania, drukowania) o pojemności min. 320 GB; pojemność pamięci standardowej RAM min. 4GB; automatyczny podajnik oryginałów z rewersem na min. 100 arkuszy; min. 2 kasety na papier o łącznej pojemności min. 1.100 arkuszy oraz podajnik ręczny na min. 100 arkuszy; możliwość rozbudowy o dodatkową kasetę na min. 2.000 arkuszy oraz o finiszer wielopozycyjny zszywający do 50 arkuszy; moduł druku dwustronnego (dupleks) w standardzie; możliwość rozbudowy urządzenia o moduł faksu, dodatkowa kasetę na koperty o poj. min 50 szt.; obsługiwana gramatura papieru do kopiowania/drukowania 52 g/m2 – 280 g/m2; obsługiwana gramatura papieru w dupleksie 64-256 g/m2; wydruk banneru o min. wymiarach 300 x 1200 mm; funkcja skanowania sieciowego kolorowego; prędkość skanowania min 70 obr /min dla 300 dpi; typy plików: TIFF, PDF, JPEG; funkcje: skanowanie do pliku (SMB, FTP), do pamięci USB, e-mail, możliwość rozbudowy o metascan; interfejsy: USB 2.0 hi-speed, 10BaseT/100/1000BaseT; języki opisu strony: min XPS, PCL5c,PCL6, min PS3 emulacja; rozdzielczość drukowania 600 x 600 dpi i 1200 x 1200 dpi; wbudowana przeglądarka www. dostępna z panelu urządzenia; oryginalna podstawa producenta; urządzenie gotowe do pracy wraz z materiałami eksploatacyjnymi o wydajności min 30.000 dla każdego koloru i czarnego; gwarancja min 60 miesięcy.
- Wspólny Słownik Zamówień – Kody CPV:
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od podpisania umowy do 26.06.2017 roku
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, 99-300 Kutno, ul. Wyszyńskiego 11 - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Dokument potwierdzający: Oświadczenie wg. Załącznika nr 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie sią powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dokument potwierdzający: Oświadczenie wg. Załącznika nr 3
- Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- KRYTERIA OCENY OFERTY
Kryteria wyboru i znaczenie dla każdej części jest takie same
Każda oferta Wykonawcy spełniającego wymagane warunki, nie podlegająca odrzuceniu, zostanie oceniona pod względem kryterium tj.:- Cena (całkowita cena brutto) – znaczenie kryterium – 100%
Kryterium „Cena” – waga 100% – liczba punktów, które można uzyskać w przedmiotowym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C = (Cenamin / Cenaoferty) x 100, gdzie
C – oznacza punkty za cenę brutto za realizację zamówienia,
Cenamin – oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert,
Cenaoferty – oznacza cenę badanej oferty
Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację poszczególnych części przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podana w „Formularzu ofertowym” – załącznik nr 1.Ocena ofert
Podstawą wyboru oferty będzie ustalona wartość punktowa każdej oferty.
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ze dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
- Cena (całkowita cena brutto) – znaczenie kryterium – 100%
-
TERMIN, MIEJSCE ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres mailowy: arrk@kutno.net.pl
lub w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF. - Oferty należy przesyłać zgodnie z wzorem oferty (załącznik nr 1)
- Termin składania ofert upływa w dniu 14.06.2017 r. o godz. 16.00
- Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyn.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Oferty należy składać w formie elektronicznej na adres mailowy: arrk@kutno.net.pl
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- Prawidłowo wypełniona oferta składa się z:
- Wypełnionych załączników nr 1-3,
- zawierać pełną nazwę Oferenta, adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, adres e-mail;
- posiadać datę wystawienia;
- zawierać termin realizacji zamówienia – w przypadku podania przedziału czasowego przy ocenie oferty pod uwagę będzie brany maks. czas realizacji;
- zawierać cenę netto oraz brutto (w PLN);
- W przypadku składania oferty częściowej przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w polach nie dotyczących składanej oferty Wykonawca ma obowiązek wpisać „Nie dotyczy”.
- DODATKOWE INFORMACJE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Dodatkowych informacji udzielą:
- Danuta Filipiak (pytania formalne) email: filipiak@kutno.net.pl oraz
- Mariola Grodnicka (pytania merytoryczne) email: grodnicka@arrk.pl
- W przypadku wątpliwości związanych z zawartością oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty. W takiej sytuacji Oferent zobowiązany jest do jednokrotnego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zgłoszenia wątpliwości przez Zamawiającego. W sytuacji niezłożenia wyjaśnień lub nieuzupełnienia oferty w wymaganej formie lub terminie lub w sytuacji niewyczerpującego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę.
- WARUNKI ISTOTNYCH ZMIANY UMOWY
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie zawartej z Wykonawcą (np. ceny i terminu wykonania), który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany postanowień umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmian powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
- ustawowej zmiany stawki podatku VAT – Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stalą;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą.
- Wykonawca może żądać przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem przyczyn zależnych od Zamawiającego lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie zawartej z Wykonawcą (np. ceny i terminu wykonania), który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany postanowień umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
Załączniki: