Ogłoszenie o zamówieniu – Usługa marketingowo-promocyjna
Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A. w ramach projektu „Opracowanie i pilotaż nowych usług dla przedsiębiorstw we wczesnej fazie rozwoju oraz usługi coworkingu w inkubatorze przedsiębiorczości w Kutnie” ogłasza zamówienie na pilotaż pakietu usług preinkubacyjnych – usługa marketingowo-promocyjna.
ZAMAWIAJĄCY
Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A,
Wyszyńskiego 11
99-300 Kutno
tel. 24 355 74 50
arrk@kutno.net.pl
- TYTUŁ PROJEKTU
„Opracowanie i pilotaż nowych usług dla przedsiębiorstw we wczesnej fazie rozwoju oraz usługi coworkingu w inkubatorze przedsiębiorczości w Kutnie”. - NAZWA OSI PRIORYTETOWEJ, DZIAŁANIA I PODDZIAŁANIA W RAMACH KTÓREGO REALIZOWANY JEST PROJEKT ORAZ NUMER KONKURSU
Oś priorytetowa II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka,
Działanie II.1: Otoczenie biznesu
Poddziałanie II.1.2: Profesjonalizacja usług biznesowych,
Numer konkursu: RPLD.02.01.02-IP.02-10-007/16 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CPV 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe
Pilotaż pakietu usług preinkubacyjnych – usługa marketingowo – promocyjna
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Pilotaż pakietu usług preinkubacyjnych – usługa marketingowo – promocyjna – 480 roboczogodzin
Koszt ten zakłada pilotaż nowej usługi preinkubacyjnej świadczonej w siedzibie Zamawiającego, na podstawie opracowanych wcześniej założeń, która będzie oferowana 8 podmiotom we wczesnej fazie rozwoju.
Będzie to usługa zakładająca wsparcie w zakresie Pilotażu pakietu usług preinkubacyjnych – usługa marketingowo – promocyjna, które mogą być nieznane lub niezrozumiałe dla podmiotów preinkubowanych – rozpoczynających swoją działalność.
Główny zakres czynności w ramach zamówienia obejmuje asystę Pilotaż pakietu usług preinkubacyjnych – usługa marketingowo – promocyjna w prowadzeniu działalności gospodarczej w prowadzeniu działalności gospodarczej 8 podmiotów preinkubowanych w ramach projektu w zakresie ich indywidualnych potrzeb w działalności uruchamianej firmy w tym:
Usługa Pilotażu pakietu usług preinkubacyjnych – usługa marketingowo – promocyjna (indywidualna) dla uczestników projektu w zakresie ich indywidualnych potrzeb w zakresie działalności zakładanej/prowadzonej firmy w tym:
- określenie misji i wizji firmy,
- analizy rynku docelowego i konkurencji,
- strategii promocji i wykorzystywanych środków reklamy (rynek krajowy i rynki zagraniczne),
- działań i narzędzi e-commerce,
- wykorzystania portali społecznościowych,
- przygotowywania ofert dla klientów i utrzymywanie relacji z klientami.
- WARUNKI UDZAŁU W POSTEPOWANIU
Do zapytania przystąpić mogą Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany załączyć kopie dokumentów uprawniających do wykonania
przedmiotu zamówienia.
- Posiadają lub zapewnią kadrę posiadającą wykształcenie wyższe wykształcenie pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz kwalifikacje i odpowiednie kompetencje we współpracy z firmami MSP w zakresie w/w modułu tematycznego, umożliwiające przeprowadzenie usługi doradczej potwierdzone certyfikatem/zaświadczeniem bądź innym dokumentem potwierdzającym kwalifikacje doradcy/ów.
Wykonawca jest zobowiązany załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje.
- Posiadają lub dysponują kadrą posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez minimum 2-letnie doświadczenie rozumie się min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków we współpracy z firmami MSP w zakresie w/w modułu tematycznego tj.
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć życiorys/y doradców (Wzór życiorysu – Załącznik nr 2).
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie sią powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dokument potwierdzający: Oświadczenie wg. Załącznika nr 3
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od podpisania umowy do 30 czerwca 2018 roku
Miejsce realizacji zmówienia: siedziba Zamawiającego, 99-300 Kutno, ul. Wyszyńskiego 11
- KRYTERIA OCENY OFERTY
Kryteria wyboru i znaczenie dla każdej części jest takie same
Każda oferta Wykonawcy spełniającego wymagane warunki, nie podlegająca odrzuceniu, zostanie oceniona pod względem kryterium tj.:
Cena (całkowita cena brutto) – znaczenie kryterium – 100%
Kryterium „Cena” – waga 100% – liczba punktów, które można uzyskać w przedmiotowym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C = (Cenamin / Cenaoferty) x 100, gdzie
C – oznacza punkty za cenę brutto za realizację zamówienia,
Cenamin – oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert,
Cenaoferty – oznacza cenę badanej oferty
Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację poszczególnych części przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podana w „Formularzu ofertowym” -Załącznik nr 1
- OCENA OFERT
- Podstawą wyboru oferty będzie ustalona wartość punktowa każdej oferty.
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
- W przypadku wątpliwości związanych z zawartością oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty. W takiej sytuacji Oferent zobowiązany jest do złożenia wyjaśnień lub jednokrotnego uzupełnienia oferty w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia wątpliwości przez Zamawiającego.
W sytuacji niezłożenia wyjaśnień lub nieuzupełnienia oferty w wymaganej formie lub terminie lub w sytuacji niewyczerpującego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę.
- Zamawiający zastrzega możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
- TERMIN, MIEJSCE ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
- Oferty powinny zostać dostarczone osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres siedziby Biura projektu: Kutno, ul. Wyszyńskiego 11 (z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy ogłoszenia o zamówieniu nr ….)
- Oferty należy przesyłać zgodnie z wzorem oferty (załącznik nr 1)
- Termin składania ofert upływa w dniu 22 września 2017r. o godz. 16.00
- Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyn.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- Prawidłowo wypełniona oferta składa się z:
- Wypełnionych załączników nr 1-3,
- zawierać pełną nazwę Oferenta, adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, adres e-mail;
- posiadać datę wystawienia;
- zawierać termin realizacji zamówienia – w przypadku podania przedziału czasowego przy ocenie oferty pod uwagę będzie brany maks. czas realizacji;
- zawierać cenę netto oraz brutto (w PLN);
- CV doradcy wraz z dokumentami potwierdzającymi:
- wymagane wykształcenie (potwierdzona za zgodność kserokopia dyplomu/ów ukończonych studiów, studiów podyplomowych),
- posiadają odpowiednie kompetencje (kwalifikacje i doświadczenie zawodowe dokumentujące współpracę z firmami MSP – potwierdzone za zgodność np. świadectwa pracy, listy referencyjne, odbyte szkolenia)
- Wyciąg z CEIDG-u lub KRS
- DODATKOWE INFORMACJE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Dodatkowych informacji udzielane będą pod adresem : arrk@kutno.net.pl
- WARUNKI ISTOTNYCH ZMIANY UMOWY
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie zawartej z Wykonawcą (np. ceny i terminu wykonania), który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany postanowień umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmian powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
- ustawowej zmiany stawki podatku VAT – Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stalą;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą.
- Wykonawca może żądać przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem przyczyn zależnych od Zamawiającego lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy