Ogłoszenie o zamówieniu w projekcie STAY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWENIU NR 1/I/2018
ZAMAWIAJĄCY
Agencja Rozwoju Regionu Kutnowskiego S.A.,
Wyszyńskiego 11
99-300 Kutno
tel. 24 355 74 50
arrk@kutno.net.pl
- TYTUŁ PROJEKTU
„STAY. Wsparcie aktywności zawodowej osób 50+ w przedsiębiorstwie. Zdrowy i zmotywowany pracownik – zadowolony pracodawca. STAY. Supporting Activity for people 50+ in the company. Healthy and motivated employee – satisfied employer”. - NAZWA OSI PRIORYTETOWEJ, DZIAŁANIA W RAMACH KTÓREGO REALIZOWANY JEST PROJEKT, NUMER NABORU ORAZ OKRES REALIZACJI
Oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa,
Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa
Numer naboru: POWR.04.03.00-IP.07-00-001/15
Okres realizacji projektu: od: 2016-09-01 do: 2019-02-28 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Doradztwo dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie wdrożenia MODELU STAY.
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Doradztwo dla 30 mikro, małych, średnich przedsiębiorstw w zakresie wdrożenia MODELU STAY
(10 h doradztwa na każde przedsiębiorstwo). Zamawiający przewiduje nawiązanie współpracy z minimum 2 doradcami świadczącymi łącznie 300 h doradztwa w zakresie wdrożenia MODELU STAY.
Koszt ten zakłada doradztwo w zakresie wdrożenia MODELU STAY przeprowadzone w siedzibie przedsiębiorcy, na podstawie opracowanych wcześniej założeń.
Będzie to usługa zakładająca asystę doradczą w zakresie włączenia do praktyki zarządzania przedsiębiorstwem założeń zarządzania wiekiem. W przedsiębiorstwie mogą zostać włączone wszystkie lub wybrane elementy MODELU STAY (określonego w dalszej treści zamówienia jako moduł tematyczny):
BLOK 1. Rozwój kompetencji kierowników MŚP w zakresie proaktywnego zarządzania wiekiem (z wykorzystaniem m.in. metod wypracowanych przez partnerów zagranicznych, zaadaptowanych do specyfiki MŚP w Polsce).
BLOK 2. Rozwój kompetencji pracowników HR w MŚP w zakresie proaktywnego zarządzania wiekiem z nowatorskim rozszerzeniem wsparcia o model pracy skoncentrowany na rozwiązaniu oraz rozwój kompetencji trenerskich adekwatnych do osób 50+.
BLOK 3. Wykształcenie w pracownikach 50+ zatrudnionych w MŚP proaktywnego podejścia do własnej aktywności zawodowej, stanowiącego istotny czynnik przeciwdziałania przedwczesnej dezaktywizacji zawodowej (zmiana strategii życiowej osób 50+ w kierunku aktywności, z wykorzystaniem produktów zaadaptowanych na podstawie doświadczeń partnerów zagranicznych).
Główny zakres czynności w ramach zamówienia:
Wdrożenie zarządzania wiekiem w przedsiębiorstwie obejmować będzie uwzględnienie w polityce zarządzania przedsiębiorstwem potrzeb i możliwości różnych grup wieku, a w szczególności pracowników 50+. W szczególności wdrożenie obejmować może zagadnienia z zakresu motywowania pracowników (praca na zasobach osób 50+ vs. młodszych), utrzymania zdolności do pracy poprzez rozwiązania ergonomiczne, promocję zdrowia i/lub szkolenia, działania z obszaru równowaga praca – życie, transfer wiedzy między starszymi i młodszymi pracownikami (np. działania mentoringowe).
Zakres wdrożenia obejmującego wymienione wcześniej elementy zarządzania wiekiem zostanie ustalony w porozumieniu z osobami zarządzającymi przedsiębiorstwem.
- WARUNKI UDZAŁU W POSTEPOWANIU
Do zapytania przystąpić mogą Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
- Posiadają niezbędną wiedzę oraz niezbędne doświadczenie w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia (minimum 2 lata doświadczenia w zakresie rozwoju kompetencji pracowników oraz min. 1 rok doświadczenia w doradztwie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z zakresu HR, mile widziane doświadczenie w obszarze zarządzania wiekiem). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć życiorys/y doradców wraz z certyfikatami/zaświadczeniami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje.
- Posiadają lub zapewnią kadrę posiadającą wykształcenie wyższe wykształcenie pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie sią powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dokument potwierdzający: Oświadczenie wg. Załącznika nr 2
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Od podpisania umowy do 31 października 2018 roku.
Miejsce realizacji zmówienia: siedziba przedsiębiorcy zakwalifikowanego do wdrożenia modelu STAY
- KRYTERIA OCENY OFERTY
Każda oferta Wykonawcy spełniającego wymagane warunki, nie podlegająca odrzuceniu, zostanie oceniona pod względem kryterium tj.:
Cena (całkowita cena brutto) – znaczenie kryterium – 100%
Kryterium „Cena” – waga 100% – liczba punktów, które można uzyskać w przedmiotowym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
C = (Cenamin / Cenaoferty) x 100, gdzie
C – oznacza punkty za cenę brutto za realizację zamówienia,
Cenamin – oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert,
Cenaoferty – oznacza cenę badanej oferty
Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zadania przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podana w „Formularzu ofertowym” -Załącznik nr 1
- OCENA OFERT
- Podstawą wyboru oferty będzie ustalona wartość punktowa każdej oferty.
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
W toku postępowania Zamawiający wybierze minimum 2 oferty z największą liczbą punktów.
- W przypadku wątpliwości związanych z zawartością oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty. W takiej sytuacji Oferent zobowiązany jest do złożenia wyjaśnień lub jednokrotnego uzupełnienia oferty w formie przewidzianej jak dla złożenia oferty w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od zgłoszenia wątpliwości przez Zamawiającego.
W sytuacji niezłożenia wyjaśnień lub nieuzupełnienia oferty w wymaganej formie lub terminie lub w sytuacji niewyczerpującego złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty Zamawiający ma prawo odrzucić taką ofertę.
- Zamawiający zastrzega możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
- TERMIN, MIEJSCE ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
- Oferty powinny zostać dostarczone osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres siedziby Biura projektu: Kutno, ul. Wyszyńskiego 11 (z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy ogłoszenia o zamówieniu nr 1/I/2018)
- Oferty należy przesyłać zgodnie z wzorem oferty (załącznik nr 1)
- Termin składania ofert upływa w dniu 25 stycznia 2018 r. do godz. 16.00.
- Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyn.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
- Prawidłowo wypełniona oferta składa się z:
- Wypełnionych załączników nr 1-2,
- zawierać pełną nazwę Oferenta, adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, adres e-mail;
- posiadać datę wystawienia;
- zawierać termin realizacji zamówienia – w przypadku podania przedziału czasowego przy ocenie oferty pod uwagę będzie brany maks. czas realizacji;
- zawierać cenę netto oraz brutto (w PLN);
- CV doradcy wraz z dokumentami potwierdzającymi:
- wymagane wykształcenie (potwierdzona za zgodność kserokopia dyplomu/ów ukończonych studiów, studiów podyplomowych),
- posiadają odpowiednie kompetencje (kwalifikacje i doświadczenie zawodowe dokumentujące współpracę mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami – potwierdzone za zgodność np. świadectwa pracy, listy referencyjne, odbyte szkolenia, przeprowadzone szkolenia)
- Wyciąg z CEIDG-u lub KRS.
- DODATKOWE INFORMACJE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Dodatkowych informacji udzielane będą pod adresem : arrk@arrk.pl
- WARUNKI ISTOTNYCH ZMIANY UMOWY
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania istotnych zmian w umowie zawartej z Wykonawcą (np. ceny i terminu wykonania), który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany postanowień umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmian powszechnie obowiązujących regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
- ustawowej zmiany stawki podatku VAT – Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostanie stalą;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą.
- Wykonawca może żądać przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem przyczyn zależnych od Zamawiającego lub okoliczności, których nie można było przewidzieć.
Załączniki: